Багато компаній, представлені на ринку підлогових матеріалів, почали свою роботу не так давно. Пік затребуваності паркетної дошки дав значний поштовх для розвитку галузі та виникнення конкуренції. Але, незмінними мегалітами ринку залишилися компанії, історія яких налічує не один десяток років. Головний їх секрет стабільності і затребуваності полягає в якості продукції і дотриманні статуту правил, написаних багато років тому. Традиції, втілені в покриття для підлоги, приваблюють клієнтів, які шукають хорошу продукцію за доступною ціною.
Компанію Haro можна назвати одним з мегалітів ринку. Вона була заснована більше 150 років в містечку Розенхайм в Баварії. Її історія, як і у багатьох інших, почалася з заснування невеликої лісопилки, власником якої був Франц Пауль Хамбергер. На своєму сімейному підприємстві він виготовляв паркетну дошку для будинків багатих німців. Невеликі обсяги і хороша якість обопільно задовольняло і одних, і інших. З часом ситуація змінилася. Сімейний бізнес перейшов в руки молодого покоління, яке бачачи попит на товар, вирішило не обмежуватися своєю областю, а підкорити старий світ. Невеликі зусилля в поєднанні з продуманими діями і молодою енергією, принесли плоди. Паркетна продукція Haro підкорює європейський ринок і утримує стабільні позиції донині.
Компанія Haro, а точніше міжнародний концерн зазнав злети і падіння. Стабільний розвиток в перші роки виходу на ринок змінилися кризою пов'язаною, спочатку з Першою Світовою, а потім з Другою світовою війною. Незважаючи на труднощі і провали, торгова марка не тільки вистояла, але і змогла зберегти кращі традиції якості і прийнятну ціну на свою продукцію. Сьогодні ж аналітики ринку виділяють кілька особливостей, які роблять паркетну дошку Haro більш конкурентоспроможною:
Лінійка продукції Haro включає не тільки паркетну дошку, ламінат, але і інші варіанти підлогових матеріалів. Незмінним же залишається тільки одне - висока якість готового продукту.
На фото Ламінат Oak Portland Puro
В останні роки багато уваги приділяється екологічному питанню. Чим дбайливіше компанія ставить до проблем екології, тим вище її оцінюють у сфері бізнесу. Торгова марка Haro дуже дбайливо відноситься до природи та її ресурсів. Педантичне німецьке ставлення до будь-якої справи дозволяє підтримувати встановлену планку вимог. Вся деревина, яку використовують на виробництві, заготовлюється тільки з лісових господарств компанії. Це означає, що кількість вирубаних дерев не буде менше ніж кількість молодих висадок. Окрім цього, завод Haro використовує природну енергетику. Для виробництва електроенергії на річці Земс збудована невелика електростанція, здатна покривати необхідність заводу в електроенергії.